Your Computer Might Be At Risk
A plan that almost worked out. An unfinished story, forgotten twenty years ago, returns to be concluded. A story about wrong decisions. Your Computer Might Be At Risk is a first-person narrative puzzle game. Locked up in a room after a mysterious car accident, you must figure out how to escape while surviving dangerous trials and solving dozens of puzzles. Narrated in parallel, twenty years later your son unravels the story of your mysterious vanishing. The game includes the special chapter "La Rata Escarlata". This last chapter explores the origins of the story and adds new interconnected puzzles in a unique new location. As of December 2023, the game also includes the "Xmas Special" chapter. This short Christmas-themed episode contrasts the tone of the main game and features new puzzles, music and scenarios.