Wildgate - Renegade Pack
The Renegade Pack features a unique and exclusive set of in-game cosmetics ranging from ship styles to prospector outfits. Want to really stand out and show off your defiance in the Reach? Here's your chance. Become a renegade. Renegade Pack includes the following Reach Renegade themed in-game cosmetics: 4 x Ship Style (Bastion, Hunter, Privateer and Scout) 7 x Prospector Outfit (Adrian, Ion, Kae, Mophs, Sal, Sammo and Venture) 1 x Helm Style 1 x Probe Style 1 x Probe Station Style 1 x Processor Style 1 x Reactor Style 1 x Turret Style Note: Renegade Pack does not automatically unlock ships or prospectors from purchase. These can be earned by completing in-game adventure tracks.