Where Winds Meet-12000 Echo Beads
In Where Winds Meet, purchase this item to claim 12000 Echo Beads. With each purchase, you will claim additional 2400 Echo beads. Echo Bead can be used in the shop to unlock premium skins, mounts, weapons, effects, and other appearances. Your participation in the in-game lottery system offers a chance to claim rare appearances. Echo Jade can be used to draw for appearances and exchange for unique items.