Welcome to Kowloon
Search for cheap housing in Kowloon and step into a first-person indie horror experience where ordinary people hide unsettling faces. What begins as a simple visit to a new home becomes a descent into narrow streets, cramped rooms, and secrets guarded from outsiders. Explore a frightening place filled with strange personalities, follow clues through misty alleys and concrete corridors, and feel the tension build through atmospheric visuals and high-quality 3D sound. Welcome to Kowloon is a short, story-focused horror journey in the walking simulator genre.