Weapon Upgrade Pack
Get 250 epic ingots to level up your weapons for additional hero stat bonuses and 5,000 souls to power up your troops or upgrade ingots instantly. Perfect for fully upgrading 5 epic weapons. Can upgrade ingots to legendary or even mythic levels!