Wattle Gobbler
Now serving you seconds with this festive Headhunter add-on for Borderlands 2; you won’t be starving for action when battling the Ravenous Wattle Gobbler. Fight off his hunger and finish him off, leaving you full with stories from Grandma Torgue plus delicious head and skins!