Warhammer: Vermintide 2 - Varagza
The Varagza collection contains two premium cosmetics for Bardin Goreksson: the Kahirn Hat and Varagvlag skin. The cosmetics can be used on Bardin Goreksson’s Ranger Veteran career. About the cosmetics: Kahirn - Hat Imposing helm of a style popular throughout the Worlds Edge Mountains. Best to walk sideways through narrow doors. Varagvlag - Skin The wolf-pelt armour of a lone ranger, possibly an outcast from his hold. Very warm, even in the coldest climes.