Warhammer Ultimate Pack: Hack and Slash
Get the best editions of two epic Warhammer hack’n slash games! Enjoy hundreds hours of content fighting against the forces Chaos. In Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr, you are an Inquisitor, the most powerful agent of the Imperium. Enforce the Emperor's will across the dark world and discover the secrets of the fortress monastery Martyr. In this action-RPG, choose from several character classes and fight to the death in tactical and violent battles, alone or in co-op. Fight Chaos in this ultimate version of Warhammer: Chaosbane, which includes the Tomb Kings expansion, all existing content and the new Witch Hunter class. In the Old World ravaged by war and dominated by magic, you must rise up to face the Chaos hordes. Choose a hero from 6 character classes, equip the most powerful artefacts and prepare for epic fights.