Warframe: TennoCon 2026 Digital Pack
Instantly add this year’s exclusive TennoCon items to your Arsenal, available now only for a limited time! This pack includes: - Hunhullus Ephemera - TennoCon 2026 Emote - TennoCon 2026 Glyph - TennoCon 2026 Sigil - TennoCon 2026 Display - Baro Relay Ticket - 1 Regal Aya - 475 Platinum Get access to Baro's TennoCon 2026 Relay and trade Ducats for every item Baro has ever sold. Don't miss this rare opportunity! Starting July 11, 2026, at 11 a.m. ET through July 18, 2026, at 11 a.m. ET The TennoCon 2026 Digital Pack is only available for a limited time and can only be purchased once per account.