War Thunder - USA Pacific Campaign Pack
This campaign, based upon historical events, allows you to fight as a pilot in the U.S. Navy against the Imperial Japanese Air Forces in the battles of the Pacific Theatre. You will enjoy precisely reconstructed battles over the ground and ocean, photorealistic locations, and footage of historical chronicles. With this campaign you will also receive: YP-38 airplane; Premium account for 15 days; 850 Golden Eagles. The P-38 Lightning is a significant representative of the US Army Air Corps, a heavy fighter with an unusual twin-boom tail used for escorting bombers across Pacific. These aircraft were used by some of the most effective US ace pilots – Richard Ira Bong with 40 victories and Thomas McGuire with 38 victories. The YP-38 was a Lightning prototype armed with a 37mm cannon, two 12.7mm machine guns and two 7.62mm machine guns mounted in the nose of the fighter, providing high accuracy fire. All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions for each battle and comes furnished with all available modifications. Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!