War Purse
Let the spoils of war become the source of your power! The War Purse contains 75 War Coins, which can be used to purchase and upgrade Warbands. A Warband consists of preset Team Slot, Unique Banner, Epic Weapon, Epic Troop and two additional Troops. This is a great purchase for new to intermediate players who want to quickly arm up with a full team and dive into action. BECOME A VIP AND GET PERKS This purchase will earn you permanent VIP Points which will help you unlock VIP Levels. Higher VIP Levels come with increasingly large bonuses to Gem purchases, rewards, daily login bonuses, and some unique extras.