Vanaris Tactics
Vanaris Tactics is a short narrative tactical RPG experience that tells the story of refugees fleeing their occupied motherland. Follow this group of refugees seeking freedom outside the walls of Vanaris, unite your brethren, and use tactical prowess to escape your oppressors. Vanaris Tactics tells the story of Morgana in her struggle to find freedom outside the walls of Vanaris. Accompanied by her brother Nigel and nephew Adrien, they must flee their motherland, a place they once called home. Discover the vast realm of Vanaris and meet new people on the same path, as they must leave everything behind to escape their oppressors and find peace.