Van Helsing II: Magic Pack
Thaumaturgy is hard and takes up years of your precious training as a hunter. But now you can strike a magical bargain with the occult powers – and they also throw in a gift to sweeten the pot! The highly sought after Magic Pack DLC grants you the Occult Bargains Perk (gives you a discount for enchantment prices) and The Predominator Helmet.