Unsolved Case: The Scarlet Hyacinth CE Xbox
Chase down the suspect behind a serial killing! A whole series of crimes happens right before your eyes: a murder in an alley, your boss getting shot, abductions in broad daylight, and so on… Can you deal with it all? A man was murdered with a red hyacinth left on his body – the sign of a notorious serial killer from many years ago. But this particular killer has been dormant for a long time… is it a copycat? Or a killer come back from beyond? The story only gets more complicated… as it gets more personal. With the involvement of your psychologist, mark Coleman, and the killing of your boss, you have no choice but to get the culprit behind bars as soon as possible. But there is another urgent matter: people are disappearing from their cars. Then, the journalist Noah Hall, famous for covering the Red Hyacinth’s serial killings, is murdered as well… How is it all connected? Can you stop this wave of crime? Are you ready to apply your brilliant detective mind to do that?