Universa - Additional Fighter
Harness the power of the cosmos with Universa, the latest fighter joining Invincible VS! A skilled tactician and master manipulator of energy, her Staff of Leadership drains Boost Meter from her opponents, absorbs incoming projectiles, and regens her own Boost Meter as well. With access to MAX Boosted Specials, Boosted Special Attacks with more impact and utility, her Boost Meter manipulation is second to none. This content includes: Universa as an additional fighter Bundles which include the above content are also available. Be careful of duplicate purchases.