Ultra Classic Pack
Download the seventh ultra-powered pack of alternate costumes for Super Street Fighter IV! New costumes for Guile, Blanka, Dhalsim, Gen and Fei Long are included. Show everyone that legends never die, and never go out of fashion!This downloadable content is only compatible with Super Street Fighter IV.