Ultimate Upgrade Pack 2
The Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack 2: Digistruct Peak Challenge adds 11 more levels of character growth, new legendary gear, and the challenging “Raid on Digistruct Peak” map offering even more high-level play. For players who want to get the most out of their Borderlands 2 experience, the first Ultimate Upgrade Pack and Ultimate Upgrade Pack 2 can be combined for a max level cap of 72 , even more legendary gear, and new over-leveled modes!