Twist Drive
Twist Drive is an endless arcade game of reflexes and speed where every move can define your next score. Control the direction, stay on the road, and prove how far your reflexes can go. MASTER THE CURVES. INCREASE SPEED. BEAT YOUR RECORD. Tap the left or right side of the screen to rotate the arrow and follow the winding path without touching the edges. Every second, the speed increases and the curves become more challenging, requiring precision, concentration, and quick reactions. Collect gems during the race and use your rewards to unlock new items in the shop. Each game is a new attempt to go further, achieve a higher score, and master an arcade challenge that's simple to learn but difficult to master. If you enjoy endless runners, arcade games, reflex games, speed games, and high-scoring challenges, Twist Drive puts your reflexes to the test in an endless race.