Tricky Typing
[This game requires a controller in order to play. Playing with a keyboard and mouse isn't supported.] Tricky Typing is a multiplayer typing game where your only input device is a controller. That's right! Each action ranging from a button press to the flick of a joystick is mapped to a letter from A - Z. Play by yourself or with up to 3 other friends as your typing skills are put to the TEST in this Extravaganza >:)