Experience modern commuter traction along the wonderfully picturesque countryside of Southern England in Train Sim World: East Coastway. Operate your trains over a rail network represented how it is today, complete with modern signalling on a route that defines commuter and seaside rail operations. Reproduced in exquisite detail, every station, signal and milepost feel so real you could almost reach out and touch them. It’s your job to take passengers and freight across England’s southern coast and into the country’s oldest rail-served seaside town, Brighton. Manage the complexities of running a modern-day railway, complete with separate branches that demand trains are kept to timetable in order to ensure everything remains on time. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of a state-of-the-art railway.