Experience the fastest rail line in America, from modern suburbia to sprawling countryside, linking the state capitals of Massachusetts and Rhode Island with Train Sim World 2: Rush Hour - Boston Sprinter. Feel the rush with brand new passengers. As you travel from station-to-station you will see a greater variety in passengers and higher passenger volumes at peak times. All recreating the hustle and bustle of Rush Hour. The Boston and Providence Railroad dates back to the 1830s, making it one of the United States’ oldest railroads. Making travel easier than ever, the line played a part in the development of America’s commuter suburbs, a purpose which the line still serves to this day as part of the Northeast Corridor Hurry long-distance passengers on Northeast Regional services with the modern Amtrak ACS-64, or climb aboard the striking MBTA F40PH-3C and operate commuter services.