Experience the pinnacle of modern motive power and the latest generation in a long line of classics with Skyhook Games’ DB BR 187 for Train Sim World 2! The TRAXX series of locomotives have been a staple throughout Europe and beyond since the 1990s. Featuring the latest technologies and a sturdy new design, the TRAXX “AC3” can be configured to run almost anywhere, and is in fact used in throughout Europe as well as Israel. For Germany, Deutsche Bahn placed an order for 110 of the F140 AC3; these would be used for hauling freight, and were classified as the DB BR 187. The state-of-the-art DB BR 187 represents the pinnacle of modern motive power, outputting 5600 kW and capable of achieving 140 km/h. No matter what needs moving, the DB BR 187 can haul with ease, and thanks to Skyhook Games you can put it to work in Train Sim World 2: Schnellfahrstrecke Köln-Aachen!