Tracks - The Train Set Game: Sci-Fi Pack
Return to the rails with Tracks - The Train Set Game: Sci-Fi Pack! Expand your toybox with over 30 items to use in your worlds. Look to the stars and take your train set further than ever before with new buildings, passengers, vehicles and a rocket train. Why not create an uncharted world with the new space rover, UFO, asteroid and alien? Perhaps take a giant leap for mankind with the new moon base, flag, craters and moon lander? Tracks' already expansive toy sandbox has just got bigger. This is a great opportunity to revisit the brilliantly relaxing toy train set builder and hop back into the driver's seat.