Toroa: Skycall
Unravel the fate of the ocean as you glide across an ever changing seascape in the hopes of reuniting Toroa with their family on land. Following the winds of the Atua (Māori God) of the weather, Tāwhirimātea, Toroa will befriend creatures of the sea, meet distant relatives while flying through dream-like clouds and lush oceanic environments grounded in the Māori world.