To Farm Lands: Sowing Fields (Windows)
Get ready to return to the farm in a relaxing puzzle that will win your heart. In To Farm Lands : Sowing Fields, adorable animals in unique shapes await your strategic touch to perfectly fill each grid. Explore 30 new levels across 3 charming biomes, where every stage brings a gentle and clever challenge. With no time limits and no pressure, you can play at your own pace, testing combinations, rotating pieces and finding the perfect fit in total calm. With cozy visuals, a peaceful atmosphere and irresistible nostalgic charm, To Farm Lands : Sowing Fields is the ideal choice for fans of cute puzzles that stimulate the mind while delivering pure relaxation. Observe, plan and complete each board to watch your farm take shape piece by piece.