Tinker Racers
Tinker Racers is not about reaching the finishing line at all. In this Survival Racing Party Game, the challenge is to stay in sight on chaotic miniature tracks. You want to be leading the race to be the camera target. Especially because everyone that leaves the camera dies! Race with mini RC cars on tracks that your parents never allowed you to set at home.