The Squad Pack
"A mysterious figure has infiltrated Belle Reve Penitentiary. Smash your way through prison as Deadshot, Deathstroke, Harley Quinn, Captain Boomerang and other members of The Squad to hunt down this infiltrator before all of Amanda Waller's--and The Squad’s—secrets are uncovered. Play in story mode and in free play to unlock more characters, vehicles and minikits. "