The Rumble Fish 2 Additional Character - Hazama
Although he was former Chairman Brad's assistant, in truth, it was he who held the reins of Probe Nexus. He took over as president following Brad's retirement and officially supports Beatrice, the new chairwoman. However, he is working behind the scenes to obtain ever more power.