The Immortal - Additional Fighter
A living legend enters the fight! With centuries of combat experience, The Immortal is a highly aggressive and dynamic rushdown character, applying constant pressure and rapid fire attacks to any opponent. Stay in the fight with his Revive mechanic: once per match after being defeated, The Immortal uses 3 bars of super meter to restore a portion of his health and continue the fight while in Berserker Mode. This content includes: The Immortal as an additional fighter Bundles which include the above content are also available. Be careful of duplicate purchases.