The Green Light
"The Green Light" is a first person horror game that follows Fred, a man trapped in a dead-end job and haunted by disturbing hallucinations. One late night, a mysterious voice on the radio tells him that a distant green light promises the peace and freedom he has been searching for. With nothing left to lose, Fred sets out on a journey into the darkness, where he must confront the depths of his own mind. Discover a story of self-discovery and decide whether freedom is worth the ultimate sacrifice.