The Elder Scrolls Online: Deluxe Edition
Get the Deluxe Edition to experience all ESO adventures in one place and begin your journey in the world of Tamriel. Includes the Base Game, 2025 Content Pass, and all eight previous Chapters. YOUR LEGEND BEGINS HERE THE MOST DIVERSE FANTASY WORLD – Travel the expansive land of Tamriel and discover a whole world of adventure. Explore the mushroom forests of Morrowind, battle fearsome foes in the Daedric realms of Oblivion, or face off against other players in multiple types of PvP combat. RICH STORIES ON A SHARED CANVAS - Immerse yourself in award-winning storytelling that's crafted with the same spirit as your favourite Elder Scrolls games. Discover an ever-growing world and its diverse cast of characters with friends or solo. PURPOSE IN EVERY PATH - Choose from a vast array of quests and challenges that fit your desires and ambitions. Grab a fishing rod and relax at the shore, seek lost treasures, conquer group dungeons, craft new armor, or dive into detailed story quests. Make this Elder Scrolls world your own - you belong here.