The Culling + Don't Die, Minerva! Bundle
Welcome to The Culling! 16 contestants will duke it out in cleverly crafted arenas. It’s a winner-takes-all showdown for glory and the entertainment of our home audience! On a dark and stormy night, 11-year-old Minerva discovers a haunted house deep in the woods and before she knows it, she is in for the fight of her life! Don't Die, Minerva! is a rogue-lite action RPG set in a haunted house. Armed with a flashlight and a backpack full of friendly stuffed animals who are brought to life by the house's magic, Minerva must explore the mansion and defeat its ghostly inhabitants.