The Armory Pack
The Armory Pack offers a variety of new armor and weaponry fit to be wielded only by the bravest of adventurers in Middle-earth! Adorn yourself with the Morgul Crown to destroy Morgul bricks in the land of Mordor where the shadows lie, or charge into battle with a miniature replica of the Balrog’s flaming sword. The Think Cap Helmet, Dragon Scale Armor, Crystal Gloves, Shield of Shadow and Golden King shield will ensure you look the part of a true warrior. And be sure to equip yourself with battle-ready weapons such as the Bullroarers’ Golf Club, Flash Flame and Ruby Sabre and traverse Middle-earth in style with a pair of extra-large Proudfeet. These items are all yours to command!