The Air Temple
Gargoyles have infested the game world of Risen 2: Dark Waters, and it is up to the unnamed hero to get to explore the mysterious Air Temple in search of answers. Embark on an all-new story quest line where an old friend returns to help the player in their journey. Explore an additional island with new characters and quests with up to 8 hours of additional playtime as well as new enemies. This Game Add-On is included on Disc and Games on Demand offer.