Swipe Evade
Swipe Evade is an endless arcade game of reflexes and survival where you must control the sphere, dodge obstacles, and stay alive as long as possible. Use quick and precise movements to overcome the challenge and achieve an ever-higher score. DODGE OBSTACLES AND SURVIVE AS LONG AS POSSIBLE. Swipe across the screen to move the sphere and avoid each obstacle in your path. A single collision ends the game, putting your reflexes, concentration, and skill to the test. SURPASS YOUR LIMITS AS SPEED AND DIFFICULTY INCREASE. The further you progress, the faster and more challenging the game becomes. Each match requires quick decisions and precise movements to continue surviving. COLLECT STARS, UNLOCK NEW ITEMS, AND BEAT YOUR HIGH SCORE. Collect stars during matches and use them in the shop to acquire new items. Play again, perfect your moves, and try to achieve the highest score.