Sweet Survivors
It looks like a normal day at the café… but suddenly, swarms of love-craving cats are storming in, and only you stand between them and total feline chaos! Armed with laser pointers, yarn balls, and even the dreaded pickle of doom, you’ll have to keep these fluffballs at bay while serving your customers their precious coffee. No big deal, right? Get ready for waves of fur and whiskers as you protect two cozy cafés. Upgrade your toys and special skills to become the best cat-fighting waiter around! With each shift, you’ll unlock new waiters, fun toys, and even more cat-tastrophes! Features: - Face down hordes of fluffy invaders - Unlock quirky toys and heroic waiters - Conquer shifts in different café battlegrounds - Power up and become the ultimate cat-wrangler - Upgrade your waiters and toys to become the strongest cat-wrangler - Enjoy purr-fectly fun gameplay and cute visuals Can you save your café before the cats take over?