Super Woden GP II
Experience a love letter to the world of motorsports as you climb the ranks and collect your dream cars! Get ready to climb your way to the top of the motor sports world! Super Woden GP II is a love letter to the sport and arcade racing games of the ’90s. Compete in a wide variety of event types, from rally to endurance racing, in classic isometric style, using an intuitive central map interface to buy and tune vehicles, explore circuits across the world, visit your garage and more. Obtain more than 180 vehicles from 9 car manufacturers using the credits you earn in racing events and unlock secret cars through skillful play. Race solo, challenge other players’ records or enjoy split-screen local multiplayer for up to 4 drivers! This game and the content contained therein is not authorized by car manufacturers or motor racing competitions and there is no association thereof.