Super Animal Royale
It’s a fight for furvival! Super Animal Royale is a 64-player, frenetic, top-down 2D battle royale where murderous animals fight tooth, claw, and machine gun across an abandoned safari park. Collect and customize your favorite critters and weapons, then put them to work in solo matches or team up as a squad of up to four players! With the free Super Animal World expansion, the island has become a living Social Hub where you can relax between matches, meet NPCs, take on story quests, and enjoy cozy activities like fishing, bug catching, and hamsterball racing before dropping back into your next fight to the death. Never return to the main menu, with everything you need available in-world. Key Features - Survival of the Fittest: Scavenge a variety of powerful weapons, armor and items to become the apex predator in intense 64-player online matches. - The Superest World: Explore a massive, beautifully illustrated 2D island and discover its hidden lore, by chatting with its inhabitants and scouring its rich environments for clues. - Different Stripes for Different Fights: Collect hundreds of animal breeds and customize them with thousands of cosmetic items, weapons, outfits, and even umbrellas! - Evolving Events & Updates: Enjoy an endless stampede of new content, including seasonal outfits, animals, and weapons to collect. - The Fast and the Furriest: Flatten your foes while rolling dirty in a Hamster Ball, or mount a Giant Emu and peck your way to the promised land. - Battle Beyond Royale: infect or be infected by The Cluckles in The Bwoking Dead, or join SAW Security Forces and SASR rebels to capture and control flags in SAW vs Rebellion, a control point mode. - Cozy Life Between the Chaos: relax and explore Super Animal World with friends between rounds, with seamless matchmaking between the Social Hub and competitive modes, then respawn back to continue the Circle of Super Life.