Steve Jackson's Sorcery!
The Crown of Kings has been stolen. You, a lone adventurer, must cross the wilds to get it back—armed only with a sword, a spellbook of wild magic, and the power to choose which path you take. Brave the deadly Shamutanti Hills to reach Kharé, a city of bandits on the brink of revolution. Navigate the Baklands, a wilderness adrift in time, to reach the Fortress of Sorcerers. Can you learn the secrets of sorcery well enough to outwit the Archmage himself? Adapted from legendary designer Steve Jackson’s multimillion-selling gamebook series and massively expanded by the award-winning narrative studio inkle, Steve Jackson’s Sorcery! is a truly epic interactive adventure that bends its story around every choice you make, big and small.