Stellaris: Cosmic Storms
In the vast expanse of the galaxy, the elements themselves are in flux. Cosmic Storms is a Mechanical Expansion for Stellaris where the skies teem with eight new storm types filled with peril and promise. From Electric Storms harnessing the power of lightning to the formidable Nexus Storm, a galactic tempest of unparalleled magnitude, these natural phenomena challenge you to make skillful choices to steer your empire safely and profitably through the chaos. Embark on your journey with the Storm Chasers Origin, uncover the secrets of two new Precursors, or engage with the storms themselves through the Astrometeorology and Storm Devotion Civics. Experience the majesty and menace of these cosmic forces through beautifully rendered art and immersive audio. Navigate the tempest, harness its power, and shape your empire’s destiny. The storms are coming. Are you prepared? FEATURES: - 8 dynamic new storm types. - New Origin: ""Storm Chasers"". - 3 new Civics. - Weather Forecast Map Mode. - New Technologies, Resolutions, and Edicts designed to maximize strategic game play.