Expansion Pass Five includes: Nemesis: Determine the fate of a destabilizing galaxy in this full Expansion. Adding espionage tools, a path to power as the Galactic Custodian to combat endgame crises - or the Menace option to BECOME the endgame crisis - Nemesis gives you the most powerful tools ever available in Stellaris. Aquatics: Embrace the life of a seafaring civilization as you sail the open expanses of the galaxy with Stellaris' most immersive pack yet: the Aquatics Species Pack! Overlord: Unlock the next level of your empire in this full Expansion. Guide a galaxy full of potential subjects to glory - or subjugation. New mechanics provide many ways to specialize your vassals’ roles within your empire, bring new planets and subjects under your reign, and new magnificent megastructures to project your power further, faster.