Starter Pack by LexCorp
Get the DCUO Starter Pack, filled with items to help jump-start your in-game adventures! Includes a LexCorp Automatic Sidekick, XP Boosters, an Initiate’s Starter Kit of gear, Soder Colas, Stabilizers, and more! Become the Hero or Villain you have always wanted to be! To retrieve your items, visit the Redeem/Claim Window inside the in-game Marketplace.