Starfall Defenders
Starfall Defenders is a classic tower defense game that features unique towers and enemies. It also has an in-game shop system that allows players to purchase better towers, upgrade existing ones, and buy special items like the Atom Bomb, Splash Bomb, and Air Supply. Players can earn coins for the shop by defeating boss enemies, saving lives, and unlocking new maps. But Starfall Defenders offers more than just placing, upgrading, and selling towers. Players can also improve their gameplay by placing mines, blocking walls and electric fields directly on the path, and taking control of a tower’s direction and target. This player-controlled action is a unique feature within a defense game that allows players to directly hit their enemies.