Fill out your roster and boost your attributes with the SSX Boards & Riders Pack. The ‘fro is back! Ride as fan-favorite Eddie Wachowksi, or shred the mountain as pro snowboarder Travis Rice – the first ever real-world rider to be a playable character in SSX franchise history. Also included are character specific Ultimate level snowboards with attribute perks for Eddie, Zoe, Mac, Kaori, and Elise, plus a bonus GeoTag! Take on the massive world of SSX with the Boards & Riders Pack.