Spider Solitaire F
Spider Solitaire F is the first of our “F” (Flyhigh) series. We aim to bring the fun and challenge of classic games to Universal Windows Platform. In Spider Solitaire F we have prepared challenges that range from easy to very challenging; there are a total of 100 sets to solve. For those learning how to play there is a Hint function, and you can also go ‘one back’ in moves. Spider Solitaire F is perfect for calm and relaxing moments. We hope it will be an enjoyable challenge!