Space Engineers: Wasteland
Space Engineers “Wasteland” pack includes Off road wheels, 2x2 Off road wheels, Exhaust pipes, Buggy cockpit, 2 View port blocks, the Concrete Armor Skin, Dust Armor Skin, Rust 2 Armor Skin, Retro future Armor Skin, Scavenger Character skin, Barred Window, Offset Light, Storage Shelve and 2 new character emotes. This content is not “pay to win” and the owner of the package has no advantage against other players. If you decide not to purchase the “Wasteland” pack, but you want to play with friends or other players who did buy Wasteland, you will still be able to join a multiplayer game or server with them and participate. Off road wheels and 2x2 Off road wheels Make your vehicle stand out, with the new Off Road Wheels Buggy cockpit Drive in style in the new Buggy Cockpit Exhaust pipes Use the Exhaust Pipes to decorate your ride with new particle effects 2 View port blocks Update your crew quarters with the new View Port block New Armor Skins New skins allow for structures and vehicles like never seen before in Space Engineers Scavenger Character skin Brave the wasteland in the Scavenger suit Barred Window An ultra-rugged reinforced steel window Offset Light A proper headlight for all your vehicular needs Storage Shelve Spice up your garage, storage room, or shop!