Space Elite Force II - Reloaded
Space Elite Force II is a space-shooting game for up to 2 players in local cooperative mode. With a wide variety of weapons, enemies and improvements to your ship, it presents all the intensity, depth and beautiful handcrafted pixels of a classic space-shooting game. Have fun in insane battles, facing epic bosses and unlocking a wide variety of achievements in one of three game modes, alone or with a friend in local cooperative mode.