Sol Dorado Heist
After waking up with amnesia, Alex Thorn finds herself lost and confused in a room she doesn’t recognize. A weird flashback tells her that she somehow has been robbing casinos with a mysterious criminal known as The Silent Ace. The police are now on her tracks, and The Silent Ace is about to rob the biggest casino in town: The Sol Dorado. Can Alex discover the truth about her past? Will she find the criminal before the police do? Choose your own path and solve this mystery! Features: - An intriguing story about a casino heist, filled with funny dialogue, charming characters and lots of choices! - And those choices matter! Think carefully who you trust, or you may end up in a lot of trouble. - Stunning and unique art-style! With a whole gallery for you to enjoy it! - Four main endings depending on the path you choose. Replay the game to uncover the whole truth about The Sol Dorado!