Sokobear Cave (Windows)
The Bear’s job takes him deep into a huge cave, featuring 40 different environments. Inside the mine, he will find precious gems alongside cheap crystals and fragile rocks that break easily. To complete the Bear’s task, solve the puzzles and deliver the rare gems to their proper place! This place is new to the Bear, but the work is familiar. To sort the stones, he must carefully push them into the holes. Oh, these ones? They’re cheap crystals you can smash them without mercy if they get in your way. But remember, they might still be useful. The Bear needs the blue gems. Gems of other colors break too easily. They’re not good for selling and only make the Bear’s job harder. Pay attention to how they break and block your path. Gems sorted time to explore another cave!