SnowRunner - Season 7: Compete & Conquer (Windows 10)
The Season 7: Compete & Conquer DLC is included in the Year 2 Pass. Requires the base game SnowRunner to run. Race in exciting trials with Season 7: Compete & Conquer. This season introduces two brand new vehicles and a map set in Tennessee, USA, bringing a whole new playground packed with activities. Challenge your friends in intense racing challenges, or go alone in time-trial events! The Season 7: Compete & Conquer DLC includes: - A new race-focused map, in Tennessee, USA, featuring a dirt circuit and off-road course. Drive on-circuit and off-road in time trial challenges, or compete directly with a friend in checkpoint-style races. - Two new vehicles, including the Gor BY-4 light scout car, and the Azov 43-191 “Sprinter” truck - with custom-made racing liveries!